« 妙なクセ | Main | この週末もハードだった(苦笑) »

ストレス解消

ストレス解消
最近持ち歩いてるストレス解消グッズ、というか健康グッズ。
だいたいいつもバッグの中に入っている。

いってみれば「胡桃」のようなもの。
掌で転がしているとツボが刺激される感じで気持ちがいい。
ぐっと握ってると、なんというか、ストレス解消にもなるし。

ムカつくことを思い出しながら、それを握り潰す感じで(笑)

|

« 妙なクセ | Main | この週末もハードだった(苦笑) »

Comments

I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you? Plz respond as I'm looking to design my own blog and would like to find out where u got this from. many thanks

Posted by: Nautilus Ab machine | September 01, 2014 at 20:27

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/27707/16562875

Listed below are links to weblogs that reference ストレス解消:

« 妙なクセ | Main | この週末もハードだった(苦笑) »